Label 88

Leren tassen zie je tegenwoordig overal in verschillende soorten en maten. Zo zijn leren tassen tegenwoordig vaak voorzien van extra opbergvakken. Maar wat als je nou op zoek bent minimalistische, stijlvolle leren damestas? Label 88 speelt perfect op deze doelgroep in. Label 88 is continu op zoek naar de perfecte tas, waarin je al je spullen makkelijk kan meenemen of terugvinden. De tassen van Label 88 zijn van een simpel, elegant design waardoor ze goed matchen bij verschillende stijlen. Wat dacht je bijvoorbeeld van de hippe Label 88 Perth of de karakteristieke Label 88 Moscow?

De drie beste Label 88 tassen

Label 88 tassen: Feiten en cijfers

[rprogress value=80 color=”#4dd6bd” text=”Functionaliteit” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=80 color=”#4dd6bd” text=”Design” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=75 color=”#4dd6bd” text=”Stevigheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=100 color=”#4dd6bd” text=”Veiligheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=75 color=”#4dd6bd” text=”Keuze” text_color=”#ffffff”]

  • Je een veilige tas wilt
  • Je een mooie leren tas wilt
  • Je van frisse ideeën houdt
  • Je van simpel design houdt

Het geheim van Label 88

De ontwerpers van Label 88 hebben gekozen voor een soepel Italiaans runderleer. Dit geeft de tassen een poederachtige uitstraling, wat erg chique en modern oogt. Door dit leer te combineren met frisse ideeën die inspelen op de behoeften van de hedendaagse mens, heeft Label 88 een pareltje in handen. Een simpele, mooie leren tas, dat is waar Label 88 de markt mee wil veroveren. Dit slaat erg goed aan bij de consument en het merk is de afgelopen jaren dan ook flink gegroeid.

De geschiedenis van Label 88

Label 88 is een relatief jong merk en stamt uit 2008. Toen Karin Ellenberger in Shanghai, China was, ontdekte ze dat er geen simpele leren tas te koop was. Waar ze ook zocht, ze kon geen tas vinden die aan dit plaatje voldeed. Hierdoor ontstond het idee om de tas elf te gaan maken. Achteraf gezien was dit een gat in de markt, want momenteel wordt het “Nederlandse” merk al in 9 landen verkocht!