Oilily

Hou jij van tassen die net iets anders dan normaal zijn? Kijk dan eens bij het merk Oilily. Deze tassen bevatten humoristische details en zijn van zeer hoge kwaliteit. De tassen zijn een combinatie van verschillende materialen en zijn exclusief, verrassend en tegendraads. Durf net iets anders te zjin en make new things happen met een tas van Oilily.

De drie beste Oilily tassen

Oilily tassen: Feiten en cijfers

[rprogress value=75 color=”#4dd6bd” text=”Functionaliteit” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=95 color=”#4dd6bd” text=”Design” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=75 color=”#4dd6bd” text=”Stevigheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=70 color=”#4dd6bd” text=”Veiligheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=90 color=”#4dd6bd” text=”Keuze” text_color=”#ffffff”]

Kies voor Oilily als:

  • Je van verschillende kleuren houdt
  • Je ruimt keuze belangrijk vindt
  • Je een authentieke tas zoekt
  • Je wilt opvallen in de massa

Het geheim van Oilily

Oilily gelooft in creativiteit en uit dit in haar tassen. Creativiteit leidt tot frisse ideeën en verrassende initiatieven. De designs van Oilily voegen iets toe aan het leven van de mens. Oilily staat altijd aan de basis van een nieuwe trend in plaats van de trend te volgen. Daardoor ben je met een tas van Oilily altijd een trendsetter. Het design is dan ook altijd authentiek en verrassend. Een tas van Oilily leidt tot nieuwe ervaringen, iets waar het leven om draait.

De geschiedenis van Oilily

Oilily werd in 1963 opgericht door Willem en Marieke Olsthoorn. Het bedrijf richtte zich toen vooral op kinderen. In deze tijd was kinderkleding vooral saai en degelijk, denk daarbij aan grijstinten. Oilily kwam met hele andere kinderkleding, namelijk vrolijke kleding in felle kleurcombinaties. Dit nieuwe concept werd opgemerkt door onder andere Madonna en Michael Jackson. Zij kleedden hun kinderen in Oilily.

Doordat de kindercollectie van Oilily zo succesvol was werd er ook een damescollectie gelanceerd. Ook deze collectie was erg succesvol in Azië, het Verre Oosten, de Verenigde Staten en Europa. In 15 jaar tijd werden er 300 Oilily Exclusive Stores geopend in alle continenten. Het is uitgegroeid tot een echt wereldmerk.