Kipling

Je kent de karakteristieke aapjes aan de tassen van Kipling vast wel. Deze naam is afgeleid van Rudyard Kipling. Dit is toevallig ook de schrijver van het bekende “ The Jungle Book” van Disney. De oprichters kozen voor Kipling omdat deze naam overal ter wereld uitgesproken kan worden en er in andere talen geen gekke betekenissen aan vast hangen. Toen Kipling in 1987 werd opgericht in België, duurde het niet lang voordat het merk een succes werd. De Kipling Basic en de Kipling Defea zijn tot op de dag van vandaag enorm populair onder consumenten.

De drie beste Kipling tassen

Feiten en cijfers

Waarom zou je nou voor een Kipling tas moeten kiezen? Tas2Go heeft de tassen van Kipling speciaal voor jou beter bekeken en beoordeelt op een aantal belangrijke punten:

[rprogress value=85 color=”#4dd6bd” text=”Functionaliteit” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=65 color=”#4dd6bd” text=”Design” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=80 color=”#4dd6bd” text=”Stevigheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=85 color=”#4dd6bd” text=”Veiligheid” text_color=”#ffffff”]
[rprogress value=80 color=”#4dd6bd” text=”Keuze” text_color=”#ffffff”]

Kies voor Kipling als:

  • Je een gerenommeerd merk zoekt
  • Je veel variatie wilt
  • Je een functionele tas zoekt
  • Een betaalbare keuze wilt maken

Het geheim van Kipling

Het geheim van de tassen van Kipling zit hem vooral in de drie ontwerpers uit Antwerpen die het merk hebben opgericht. Deze heren streefden naar betaalbare, sportieve maar tegelijkertijd ook functionele tassen voor vrouwen van over de hele wereld. Doordat de tassen van Kipling over het algemeen een neutrale uitstraling hebben, is dit de perfecte oplossing voor veel vrouwen. Ook de mannen worden echter niet vergeten: Kipling biedt ook stoere laptoptassen en rugzakken waar verassend veel in past.

De geschiedenis van Kipling

Kipling is een van oorsprong Belgisch bedrijf met als hoofdkwartier Antwerpen. Niet veel later veroverde he merk de Belgische markt en kreeg daarna ons Nederlanders ook zo ver. In 1993 ging Kipling “viral” en werd het merk bekend in de Verenigde Staten en de rest van Europa. Sindsdien is Kipling niet meer weg te denken uit het rijtje grote tassenmerken. Kipling heeft zijn ambities waar gemaakt.